Home 
    Persoonlijk Advies
     Hoe werken wij
     Bestellen
     Gewichtsbeheersing
     Productinformatie
     Huidverzorging
     Tips
     Veel gestelde vragen
     Member worden
     Contactinfo
 
 

Meld je hier aan

voor onze nieuwsbrief.

 

Naam:

emailadres

 

   

 

TIPS!  

Hier volgen alvast wat tips die u kunnen helpen bij het afslanken of aankomen:

 

  1. Bedenk waarom u wilt afslanken. Iemand die voor zichzelf een reden heeft om af te slanken is veel meer gemotiveerd en houdt het daarom ook langer vol. Afslanken doe je ook voor jezelf, niet voor anderen!
     
  2. Geef niet te snel op. Iedereen maakt wel eens een misstapje en dat hoeft geen reden te zijn om direct te stoppen. Wees niet boos of gefrustreerd, maar accepteer de misstap en ga daarna verder alsof het niet is gebeurd. Zo voorkom je dat de frustratie leidt tot meer misstappen. Eén misstap betekent ook niet dat het afslanken voor niets is geweest. Meestal is de misstap na een paar dagen alweer teniet gedaan.
     
  3. Als anderen het afslanken vol kunnen houden, kunt u het toch ook ?
     
  4. Volg geen hongerdieet ! U valt er misschien wel mee af, maar niet op de juiste manier en de kilo´s zitten er ook snel weer aan. De stofwisseling gaat omlaag en uw lichaam zal tekorten krijgen waardoor u moe en futloos wordt.

         
  5. Drink minimaal 2 liter water op een dag. Water reinigt het lichaam en zorgt voor de afvoer van verbrand vet. En water vult waardoor het hongergevoel wordt verminderd.
     
  6. U zult er een tijdje over hebben gedaan om aan te komen. Verwacht dan ook niet dat alle kilo´s er in een week ook weer af zijn. Gezond afslanken gaat geleidelijk en het lichaam moet ook de tijd krijgen om weer te krimpen.
     
  7. Probeer (meer) te bewegen. U hoeft niet aan topsport te gaan doen, een half uur wandelen per dag scheelt enorm. De trap nemen in plaats van de lift. Vaker van uw werkplek, er is geen reden te bedenken waarom iemand niet zou kunnen bewegen. Stel prioriteiten en zoek niet naar excuses.
     
  8. Stel een haalbaar doel en eventueel tussen doelen. Als u veel moet afslanken is het verstandiger om stapje voor stapje naar een doel toe te leven, dan te focussen op het einddoel.

     
  9. Verwen uzelf niet met eten, maar met andere dingen. Onderneem leuke activiteiten, zodat u ook minder aan eten hoeft te denken.
     
  10. Aankomen is moeilijker dan afslanken ! Heeft u ondergewicht ? Denk dan aan een gewichtstoename van 1 tot 1,5 kilo per maand. Probeer het gewicht niet te laten stijgen door zo vet mogelijk te eten, maar verhoog de hoeveelheid eiwitten. Hierdoor bouwt u spierweefsel op in plaats van vet.
     
  11. Voorkom dat u in de verleiding kunt komen. Haal zo weinig mogelijk snacks in huis, maar meer gezonde tussendoortjes (zoals rauwkost). Als u dan een snackaanval krijgt is er iets gezonds in huis. Zorg ook dat er altijd minimaal één gezonde maaltijd in huis is. Zo voorkomt u dat u door te weinig tijd bent aangewezen op de snackbar.
     
  12. Kost koken nu echt zoveel tijd ? Eten halen kost u toch minimaal een half uur en voordat een pizza bezorgd is, bent u ook een half tot een uur kwijt. In deze tijd had u ook een gezonde maaltijd kunnen bereiden.
     

Wij helpen u graag zodat ook u weer zelf controle over uw gewicht krijgt.   

 

Klik hier om een persoonlijk advies aan te vragen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 © All rights reserved. / Caring International / Privacy Policy.  /  Disclaimer  -  Sitemap - Voorwaarden