Verbeter uw levensstijl met Herbalife!

 

Bereik en behoud je

 

 

 

 

streefgewicht!

 

  Menu:

 
Home 
Persoonlijk Advies
Afvallen 
Aankomen
Huidverzorging
Productinformatie
Bestellen
Contactinfo
Actuele Prijsinformatie
Extra Informatie
Adviseur worden
   
   

Meld je hier aan

voor onze nieuwsbrief.

 

Naam:

emailadres

   

 

LEVERINGSVOORWAARDEN

U kunt de Herbalife producten bestellen via onze site. Wij zullen de bestelling even telefonisch bij u checken, tenzij u al een klant van ons bent, wij willen er namelijk zeker van zijn dat u de juiste producten krijgt.

Bezorgen en Verzenden 

Herbalife bestellingen die wij voor 14.00 uur ontvangen zullen door ons dezelfde dag aan Post worden aangeboden. U heeft uw bestelling als alles meewerkt dus de volgende dag al in huis. Bestellingen in Hengelo & omgeving  worden door ons, z.s.m. bij u thuisbezorgd. Makkelijker kunt u het haast niet krijgen.

Als u overdag werkt dan kunt u er voor kiezen om het pakketje op uw werk te laten bezorgen door Post. In dat geval kunt u de naam van het bedrijf, uw naam en adres van het bedrijf doorgeven bij de bestelling.  

Weigeren pakket

 

Indien u ertoe besluit het door Post  aangeboden pakket achteraf te weigeren of niet af te halen van het postkantoor, dan zijn wij genoodzaakt om alle door ons gemaakte kosten achteraf in rekening te brengen. Onderstaande betalingsvoorwaarden blijven hier van kracht.

Betaalwijze 

Bestelt u voor de eerste keer bij ons dan bieden wij u de volgende betalings mogelijkheden aan:

  • U betaalt het totaalbedrag van de factuur aan de postbode (rembourszending);

  • U maakt het bedrag vooraf aan ons over.

Indien u eerder bij ons besteld heeft , kunt u ervoor kiezen om de ontvangen Herbalife producten te betalen door overmaking van het rekeningbedrag, genoemd op de factuur die u bij de producten aantreft, binnen 8 dagen  na de factuur datum.

Betalingsgegevens:

                    ABN-Amro bankrekening: 47 29 49 551

                    t.n.v. Jeanet Nijhof te Hengelo.

Voor klanten die op rekening kopen gelden volgende betalingsvoorwaarden:

  1. De dag waarop het pakket is ontvangen is de ingangsdatum van uw betalingsverplichting.

  2. Betaling dient binnen 8 dagen na ontvangst van het pakket te geschieden op onze bankrekening: 47 29 49 551 t.n.v. Jeanet Nijhof te Hengelo.

  3. 1e betalingsherinnering: kosten 6,00

  4. 2e betalingsherinnering: kosten 15,00 

  5. Na 6 weken wordt de vordering in handen gegeven van een incassobureau, alle daaruit voortvloeiende kosten zijn voor rekening van de klant. Eventueel worden gerechtelijke stappen ondernomen om de vordering te innen.

De 30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie 

Voor alle producten geldt de onvoorwaardelijke 30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, kunt u hierover contact met ons opnemen.

U dient wel binnen 30 dagen na factuurdatum zelf en voor eigen rekening zorg te dragen voor de retournering van de gekochte producten.

De Herbalife producten die u vergoed wilt zien moet u ook terugsturen anders kunnen wij deze niet vergoeden. Het is verstandig om de producten in dat geval verzekerd terug te sturen, zodat u altijd kunt aantonen dat de producten ook daadwerkelijk zijn verzonden.

Uw aankoopbedrag minus de verzendkosten zal dan zo snel mogelijk na ontvangst van de geretourneerde producten op uw bank- of girorekening worden bijgeschreven.

Vragen, klachten of opmerkingen 

U kunt ons voor vragen, klachten en opmerkingen bereiken.

In het geval u vragen of klachten heeft over de producten van Herbalife dan zullen uw vragen en/of klachten door ons aan Herbalife International (Netherlands) B.V. worden voorgelegd. Zodra wij van Herbalife International een reactie hebben ontvangen, zullen wij u zo spoedig mogelijk van de inhoud daarvan op de hoogte stellen.

Privacy 

Gegevens die u ons verstrekt voor het doen van een bestelling, dus de naam-, adres-, woonplaats- en betalingsgegevens zullen strikt vertrouwelijk worden behandeld en onder geen beding openbaar zijn voor derden. Mocht u vragen hebben over de gegevens die ik over u als klant hebt, dan kunt u een e-mail richten aan jeanet@caringinternational.nl U zult dan zo spoedig mogelijk de informatie ontvangen die wij eventueel van u hebben. Periodiek zullen de gegevens worden geschoond en oude gegevens worden verwijderd. Voor zover uw klanteninformatie nog aanwezig is en u deze wilt laten verwijderen, kunt u door middel van hetzelfde emailadres hiertoe aan ons een opdracht geven. Zodra deze opdracht is ontvangen zullen de gegevens zo snel mogelijk worden verwijderd. 

 

Bij de Herbalife producten geven wij u persoonlijke begeleiding !

 

 

 

 © 2005 All rights reserved. / Caring International / Privacy Policy.  /  Disclaimer  -  Sitemap - Voorwaarden